Uporabni napotki

∞ Prihod na vadbo

Na vadbo pridite vsaj 5 minut pred začetkom. Če imate kakršna koli vprašanja ali morate z vaditeljem urediti potrebne formalnosti, pridite 15 minut prej.  

 

∞ Oblačila

Oblecite udobna, mehka, lahka oblačila, najbolje iz naravnih materialov, ki vas med vadbo ne bodo ovirala. Jogo vadimo bosi. Če to zaradi kakršnih koli osebnih razlogov ni mogoče, vam priporočamo nogavice z nedrsečimi podplati. Očala, nakit in podobni dodatki vas med vadbo lahko ovirajo. Še pred vadbo poskrbite za ustrezno osebno higieno. Tako boste ohranjali telo sveže, čisto in polno pozitivnosti, hkrati pa izkazali spoštovanje do ostalih vadečih. Elektronske naprave naj bodo izklopljene.

 

∞ Pripomočki

Če je mogoče, prinesite s seboj nedrsečo vadbeno podlago, primerno za jogo, in manjše pokrivalo, da vam bo v času sproščanja prijetno toplo. V telovadnici, kjer izvajamo skupinsko vadbo, so podloge sicer že na voljo, vendar jih uporabljajo tudi drugi obiskovalci, tekom ostalih skupinskih vadb. Na razpolago je tudi nekaj kvadrov, pasov in pokrival. V studiu, kjer izvajamo individualno in jogo v paru, so vsi ti in dodatni pripomočki stalno na razpolago.

 

∞ Hrana in pijača

Vsaj 2 uri pred vadbo ne zaužijte večjega obroka in pred obiskom opravite potrebo na stranišču. Pitje vode in drugih napitkov med vadbo ni priporočljivo.

 

∞ Zdravstveno stanje 

V primeru hujših telesnih poškodb, okrevanju po operaciji, kroničnih boleznih in ostalih bolezenskih stanjih, se o udeležbi na jogi, še pred prvim obiskom, posvetujte s svojim zdravnikom. Morda ta vadba ni primerna za vaše zdravstveno stanje. Vsekakor o tem pravočasno obvestite svojega vaditelja. Vadba ne nadomešča zdravljenja.

 

∞ Menstruacija

V času menstruacije, se je položajem, pri katerih smo obrnjeni navzdol, oziroma pri katerih je glava v nižjem položaju od trupa, bolje izogniti. Dolgo zadrževanje v položajih in intenzivna vadba nista priporočljiva.

 

∞ Nosečnost

Od tretjega meseca nosečnosti naprej vam priporočamo udeležbo na posebnem programu vadbe joge, ki je  namenjen nosečnicam.

 

∞ Gibanje

Ves čas vadbe težimo k nadzorovanemu izvajanju položajev in usklajevanju dihanja z gibanjem. Brez napetosti in pretiravanja se osredotočamo na določene dele telesa, kaj počnemo z njimi, zaznavamo odziv in se trudimo zavedati svojih misli ter občutkov. Ogrevalnih in razteznih vaj ni priporočljivo izpuščati. Gibe in položaje prilagajajte svojemu trenutnemu stanju telesa. Najpomembneje je, da ga resnično spoštujete in ne izsiljujete od njega vsemogoče. Če katerega od položajev ne morete izvesti, obvestite vaditelja, ki bo vajo prilagodil ali spremenil. Po potrebi si vzemite počitek.

Posnemanje popolnih, umetnih fotografij s spletnih družabnih omrežij se lahko slabo konča. Bodite sami sebi navdih in vzor. Ne kopirajte drugih in se potrudite, da boste najboljša verzija samih sebe.  

 

∞ Dihanje

Dihanje tekom vadbe naj poteka tiho, skozi nos in v vašem, čim bolj naravnem ritmu. Diha v položajih ne zadržujte, saj se s tem ustvari neželena napetost. Če ne zmorete slediti navodilom dihalnih vaj, dihajte tako, kot je za vas najbolje. Vzemite si čas in uživajte v poživljajočem učinku diha. Z redno vadbo se bomo sčasoma naučili zdravega načina dihanja.

 

∞ Pretiravanje

Med vadbo joge nikoli ne uporabljaje sile. Če začutite ostro in prebadajočo bolečino, takoj prekinite s položajem. Neprijetni občutki in nelagodnost so na začetku vadbe pogostejši. Z rednim obiskovanjem joge se gibčnost mišic in sklepov poveča, zato po določenem času ti občutki izginejo. Ne pozabite, da sami najbolje poznate svoje telo in ste si zato najboljši učitelj. Kadar se vam zazdi, da z vami nekaj ni v redu, najverjetneje zares ni - zato se pozorno poslušajte.  

 

∞ Tekmovanje

Joga ni šport in med vadbo ne tekmujete z nikomer, niti s seboj. Vaš napredek bo hitrejši in iskrenejši, če se je boste lotili počasi in postopoma, ter vztrajali v zanesljivem napredovanju. Vsak posameznik je drugačen in ima svoje cilje, zato je najbolje, da se osredotočite le na uspešno doseganje svojih.

 

∞ Vzdušje v skupini

Pozorno poslušajte in sledite vaditeljevim navodilom. Vaje izvajajte počasi, primerno vašim sposobnostim. Z redno vadbo jih postopoma in potrpežljivo nadgrajujte. Bodite mirni in ljubeznivi do sebe, svojega telesa in ostalih vadečih. Brez nepotrebne želje po izstopanju in impresioniranju drugih, poslušajte svoje telo in mu prijazno pomagajte. Sprostite se in uživajte v tem času, ki pripada samo vam. Če je med vadbo karkoli moteče, imate nujne predloge ali vprašanja, diskretno pokličite vaditelja. Prosimo vas, da se izognete glasnemu komentiranju, saj s tem motite ostale udeležence. Vaditelj je za vse dodatne informacije na voljo pred ali po končani vadbi.

 

∞ Pričakovanja

Ne pričakujte čudežnih sprememb čez noč. Joga ni instant, čarobni pripravek za reševanje težav v trenutku. Ključi za zagotovljene in dolgoročne rezultate so predvsem rednost, potrpežljivost in vztrajnost. Ne vznemirjajte se, če ne boste na vsaki vadbi stoodstotno učinkoviti. Telo in um potrebujeta svoj čas, da se prilagodita spremembam. Zagotovo pa se počasi daleč pride. Zato se že danes lahko veselite napredka. Najboljši način za pozitivne rezultate je, da med vadbo joge uživate in se imate lepo. Veseli občutki med vadbo telo in um pripravijo v pozitivno naravnanost.

 

Pridite, ne pričakujte ničesar in bodite odprti za učenje. Čas vam bo dal odgovor.

Masaže, individualna vadba joge in v mini skupinah:

  • Facebook - Grey Circle

Skupinska vadba joge:

Hotel Bau, Limbuška cesta 85, Maribor

vsak ponedeljek, od 19.00 do 20.30

Bindu studio d.o.o.,

Studio sprostitve in dobrega počutja

Ul. Eve Lovše 10

2000 Maribor

Blanka Erhatič

T: +386 (0)40 43 03 43

E: bindustudiosi@gmail.com

Matična št.: 3955451000

Davčna št.: 77355571

TRR: SI56 0451 5000 1828 764

​© 2018 by Bindu studio d.o.o. Vse pravice pridržane.